Wednesday, March 9, 2011

Ape yang berlaku....

Wednesday, March 9, 2011

Emm...lame giler xtulis blog...tapi skrg dah ade connection internet yang agak stabil, I should write more often..

Ape yang berlaku skrg ek..isteri ku yang tercinta sedang mengandungkan anak kami yang pertama..dah masuk 6 bulan lebih..memang xsabar rasenye nak tunggu anak kami lahir..dah standby name dah..sape curi name nie siap la...hahahahaha!!..

Aku still keje ngn tempat jual kete 2nd hand tue..tapi sedang menanti peluang keje full time..and to be specific, keje IT..aku baru interview ngn this one company kat aussie nie...one of the largest company..dalam minggu dpn,insyaAllah akan schedule 2nd interview..this time with the big boss..oww,lupw bgtau, aku dpt interview nie pun dari bini bos tmpt keje skrg nie..kire big boss company IT nie nephew die, and kate nye die akan make sure aku dpt keje tue...Alhamdulillah..rezeki dari Allah..harap dimurahkan lagi rezeki oleh-Nya..

Ape lagi ek..emm..aku taip post blog nie pun pkai phone..dah letih menekan..hahaha..

***Until we meet again....

0 comments:

Post a Comment

 
TrUe LiFe © 2009. Blog Skins Design by Pocket |