Monday, November 23, 2009

Dua kali karaoke dalam masa sehari......

Monday, November 23, 2009
Bengkak halkum aku hari tue...karaoke sampai 2 kali sehari....mmg start hari tue (sabtu) aku dah target nk ajak GADISKU pegi karaoke...ye la kan...1st time karaoke ngan die hari tue, mase kat Genting Highlands...karaoke jamban...xsedap sgt...bole dgr bilik sebelah nyanyi ngn jelas...selection lagu xbyk..bergantung brape byk token yang ade time tue...but on that day, aku nk try karaoke ikut brape jam..tgk mcmne...sekali aku yang lebih2 nk nyanyi...aku nyanyi lebih dari GADISKU...seround sampai 4 ketul lagu aku nyanyi....meriah x meriah la aku karaoke..time tue nyanyi kat Jaya Jusco Setiawangsa...ade karaoke Song Boxz (xsilap aku)...lps tue tetibe aku rse macam xcukup je sejam...kene bedal karaoke lagi ni....aku pun pegi la Wangsa Walk Mall....ade gak karaoke kat ctu...penah skali ade pekerja ctu approach and promote karaoke ctu...memang murah karaoke tue..


Aku gie la try karaoke kat ctu lak...not bad...tempat pun besar...aku pun amik package yang 2jam...RM60 tue...byk...tapi tetap berbaloi klau pegi dengan org yang dicintai...have fun sgt2...tq SYG sebab ajak gie karaoke....sampai hilang suara.....hehehe..


Anyway, bile lagi kite nak gie ek.............


*Till we meet again.....

2 comments:

Fiza Pushie said...

hehehe ari tu i ajak gi karaoke liaaaat je~ skali pergi, taknak lepas mic dah! hahaha

after dah settle sume bende penting, karaoke jom. nyanyi sampai pecah dinding. :P

<3

TrUe SeLf said...

hehehe....busuk la baby nie...

Post a Comment

 
TrUe LiFe © 2009. Blog Skins Design by Pocket |