Wednesday, November 11, 2009

The New Beginning.....

Wednesday, November 11, 2009
Dimulakan dengan Assalamualaikum....dan salam sejahtera untuk yang bukan Islam...dah lame aku xberblog...walaupun sebenarnye nie bukan kegemaran...tapi bole la jugak jadi aktiviti sambilan di kala bosan...atau meluahkan peraasaan....aku dah penah ade blog dulu....pas2 aku delete....atas sebab musabab yang bole elak...tapi aku delete gak....and pas2 aku ade blog akaun multiply....mcm best...skali xleh blah gak...sebab bukan sume org leh bace blog kite....multiply nie pandai betul nk menambahkan dan menyesakkan server die ngn user multiply....so, right now...back to basic...blogger gak yang best...ape2 hal, aku akan cube meng'update' blog nie sekerap mungkin sebab aku penah rajin update blog nie hari2...sampai 3 posts satu hari....xgile blog ke tue...last2 aku malas...jadi satu post sebulan....pas2 satu post 3bulan...lelame....berkurap blog...anyway, rajin2lah membace...membace amalan mulia...xkesah bace ape....

till we meet again......

5 comments:

Fiza Pushie said...

sungguh putih blogskin ni. minimalis eh? hehe

Fiza Pushie said...

btw, susah nak comment. cam takleh scroll down or something. cam problem kat blog i dulu. sila check ye my Mr.IT. hehe

TrUe SeLf said...

lala

Fiza Pushie said...

testing testing

Fiza Pushie said...

ok the problem is solved :)

Post a Comment

 
TrUe LiFe © 2009. Blog Skins Design by Pocket |